Prekių pristatymas
PREKIŲ PRISTATYMAS
Žemiau pateikiame mūsų prekių pristatymo sąlygas ir pristatymo terminus.
• DPD ir Omniva paštomatais (per 2-4 d.d. po užsakymo patvirtinimo);
• Kurjeriu (per 2-3 d.d. po užsakymo patvirtinimo).
• Apie pristatymą informuosime el. laišku.
• Užsakymo pristatymas gali vėluoti, dėl ne nuo mūsų priklausančių aplinkybių - pavyzdžiui kurjerių veiklos sutrikimų, bankų veiklos sutrikimų ir kitų aplinkybių. Esant tokiai situacijai, susisiekite su mumis ir rasime geriausią sprendimą.
• Prekes pristatysime tiesiai į namus, biurą ar kitą nurodytą adresą. Nurodykite tikslų adresą ir pašto kodą.
• Prieš atvykstant kurjeris susisies su Jumis dėl patogaus pristatymo.
• Savaitgaliais ir švenčių dienomis siuntos nepristatomos.
Jei klientas nespėja atsiimti siuntos iš paštomato pagal transporto įmonės nurodytą terminą, ji yra grąžinima siuntėjui. Jei klientas nori, kad siunta būtų pakartotinai išsiųsta, jis/ji turi apmokėti papildomo siuntimo ir grąžinimo kaštus.
PRISTATYMO MOKESČIAI
• Užsakymams Lietuvoje pristatymo mokestis: paštomatais nuo 2,47 €, kurjeriu 3,92 €.
• Užsakymams į užsienio šalis taikomas pristatymo mokestis nuo 4,84 €.
• Nemokamas pristatymas perkant už 25 € ir daugiau Omniva ir DPD paštomatais Lietuvoje.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Pirkėjas, pirkdamas kaip vartotojas, turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų, nenurodant jokios priežasties. Prekių grąžinimo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį prekių valdymą arba, kai vienu užsakymu vartotojas užsakė ne vieną prekę ir jos pristatomos atskirai po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį paskutinės prekės valdymą.
Grąžinamos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos.
Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs jų galiojimo terminas, sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeista jų pakuotė ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.
Prekės, neišvardytos negalimų grąžinti prekių sąraše, gali būti grąžinamos.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius.
Prekės, kurios negali būti grąžinamos:
• kokybiški maisto maisto papildai;
• kokybiškos prekės kurios buvo panaudotos, sugadintos, buvo pažeistos jų pakuotės ar dėl kitų pirkėjo atliktų veiksmų prarado prekinę išvaizdą;
• kitos prekės, kurias pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti, vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu info@slty.lt. Taip pat Pirkėjas turi galimybę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje adresu ec.europa.eur/odr/.